חזיית ההנקה המהפכנית 

תוכן עניינים

עולם המוצרים והאביזרים לתקופת ההיריון ולאחריה, הולך ומתעצם והופך למגוון ואיכותי הרבה יותר ומעניק לנשים את הנוחות המרבית אשר תסייע להם לעבור את תקופת ההיריון ביתר נוחות, וכמובן תסייע בהתחלה קלה ונוחה של תקופת ההורות המאתגרת את מלווה בשלבים רבים שיש לעבור בדרך ארוכה ומאתגרת. חזיית שאיבה היא בין המוצרים היותר עיקריים ומרכזיים שכל אישה מניקה, חייבת לרכוש לעצמה וזאת על מנת ליהנות מחוויית ההנקה ולהפוך אותה לנעימה וחווייתית לאם ולתינוק. 

חזיית שאיבה, מאפשרת ליהנות מביצוע נוח ויעיל של הנקת התינוק ללא סרבול וקשיים בתהליך ההנקה וזאת על-ידי טכנולוגיה ייחודית המאפשרת הנקה מבלי להוריד את החזייה אלא רק את החלק של אזור הפטמה המשמש להנקה ובסופה, מחזירים את החזייה למצבה הקודם ללא כל בעיה או טכניקה מסובכת ואף ניתן, לבצע את הפעולה ביד אחת כאשר היד השנייה אוחזת בתינוק.

 

ניהול שגרת חיים ביתר נוחות ויעילות

חזיות שאיבה מאפשרות להיכנס אל עולם ההורות בצורה נוחה וחלקה. הן מאפשרות לבצע מספר רב של משימות תוך כדי ביצוע פעולת שאיבת החלב לתינוק ומבלי להשתמש בידיים, דבר אשר מאפשר ידיים פנויות לעיסוקים אחרים בזמן השאיבה. מדובר על יתרון ייחודי ומאוד משמעותי אשר מאפשר לכל אמא, בו זמנית, לחבר את משאבת ההנקה לחזה באופן בטוח ויעיל וללא תזוזה בזמן השאיבה ובאותו הזמן, לבצע מגוון רחב מאוד של משימות הקשורות לתינוק, לבית ולשאר התחומים הנוגעים לעיסוקיה ואשר דורשים התייחסות אישית וצמודה מצידה. 

חזיות שאיבה, מותאמות באופן מושלם לכל מגוון משאבות ההנקה הקיימות בשוק ומאפשרות ביצוע פעולת שאיבה כפולה וללא כל הפרעה ותך התאמה מלאה למשאבות ההנקה, באופן שלא יפריע לפעולה שלהן בזמן אמת. המטרה המרכזית ברכישת חזיית הנקה, היא דבר ראשון נוחות שכן מדובר במוצר אשר מלווה את האישה לאורך כל היום ועל כן, חובה עליו להיות נוח ולאפשר הנקה נעימה ונוחה המתבצעת לאורך כל היום. מטרה נוספת, היא לא להפריע לשגרת החיים כלומר, לספק את הנוחות המרבית לאישה ולא להשפיע לרעה על שגרת חייה אלא לאפשר את ביצוע המשימות המרובות אשר מתלוות אליה מידי יום וקשורות באופן ישיר לגידול התינוק. 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

קידום אתרי וויקס

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שבו אתר אינטרנט של ארגון מופיע במיקום העליון בעמוד התוצאות של מנוע החיפוש עבור מילת מפתח מסוימת. קידום אורגני בגוגל

המדריך לחדר תינוקות

אחד הדברים שמעסיקים מאוד הורים טריים הוא חדר התינוק. לפעמים אפילו לפני שהילד נולד. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לסדר את הראש. דבר ראשון ,